Home / Genel İfşalar / Yılbaşı Özel İstek Listesi – Happy New Year 2022

Yılbaşı Özel İstek Listesi – Happy New Year 2022

Aramızda her cinsten, her ırktan insanlar var. Sitenin istek bölümüne hergün onlarca yorum geliyor. Elimizden geldiğince istediğiniz içerikleri bulup paylaşıyoruz fakat bulamadıklarımızda oluyor elbette. İstekler serisinin 6. partını tamamen sizlerin oluşturmasını istiyoruz. Bu yüzden böyle bir makale yazma kararı aldık.

Yılbaşına kadar istediğiniz içerikleri bu konu altında bize bildirirseniz 31 Aralık 2021’de paylaşacağız. Yazdıklarınızdan hemen hemen hepsini bulup yayınlamayı düşünüyoruz. Bu yıl sonundan itibaren tam tamına 7 yıldır sizlerle birlikte olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Herşey için siz değerli takipçilerimize ve dostlarımıza teşekkür ederiz.

Bu konunun yorum kısmına yılbaşında İstekler Volume 6’da paylaşılmasını istediğiniz içerikleri yazın, Volume 6’da siz de yerinizi alın!

Bir önceki türk ifşa Snapchat'dan Düşen 18'Lik Avusturalyalı başlıklı içeriğe de göz gezdirmenizi öneririz.

İlgini Çekebilir

Tinder Günlükleri v23 – Kazakistan Hatun (Efsane! – Boşalma İçerir / Bol Videolu)

22 Yaşında tinderdan düşmüş çok azgın bir hatunmuş takipçimizle hala konusmaya devam ediyorlar devamı gelecek. …

136 yorumlar

  1. Tokatlı Türbanlı Sedef

    • 4-5 sene önce adasofya nickli periscope kullanıcısı vardı, göğüsleri kartal kanadı dövmeli onun ifşalarini bulursan super olur admin.

  2. Tango beril fanı

    Tango beril mast videolarıyla birlikte paylaşırsan yıllar boyu her istediğin olsun

    • türbanlı sakso çeken bi karı vardı, adam ağzına boşalıyım mı diyince kafasını salııyodu 45 saniyelik bi video, o karının ayna karşısında falan iç çamaşırlı resimleri vardı bulamıyorum onları

      balık etli bi hanife vardı yatakta poposunu sallıyodu, amına salatalık sokuyodu hatta, 5 6 tane farklı videosu vardı.

      sıla isminde bi kız vardı beyaz tenli üstünde mavi tişört siyah külotlu çorapla kamera karşısında götünü sallıyodu çoklu videosu var bununda

  3. 1 link 2 içerik Tuğba eski sevgili

  4. Gülseren Okan
    Mls10line

  5. Tuğba ve Takipçimizin Eski Manitası (1 Link 2 İçerik!) bu başlıklı içerik

  6. C2-AZGIN HİLAL
    içeriği vardı 2 video ve fotoları vardı

    Para avcısı kendisi
    Kendisini tanırım admininiz olarak
    Para için yapamacagi şey yoktur diye yazılip paylaşılmıştı

  7. Webcam de 3-4 tane kız vardı. Yabancı olduklarını düşündükleri çocuğa meme falan açıyorlardı biraz böyle siyah beyaz gibi bir video. Hatta bir tanesi “Babam görse beni öldürür” “Lan bu fake mi “ falan diye soruyordu.

  8. Cano elindeki tüm lezbiyen içerikleri tek parça halinde paylaşsan ne mutlu edersin bizi

  9. “cocoisttt” isimli eski periscopecunun piyasada olmayan başka videoları da varmış, lütfen bulun onları.

  10. Motorcu Ecem miydi Azgın Ecem miydi neydi onu yayınlarsan ben de buraya yığarım ne arşivim varsa admin

  11. Adanalı fındık masal mümkünse tüm ifşaları, en azından havuz başında arkadaşıyla dans videosu da olur

  12. atınısikenkovboy

    admin banyoda periscopeda yayın yaparken kardeşi işemeye gelen çingen sarışının part 1 ve 2 yi bulsana be

  13. Karamanlı Hayrunnisa mı ne vardı on numara fizik, okul eteği ile birlikte o olursa efsane olur admin.

  14. Bulursan Sevınırım

    Kardelen Çevik / Şule Şenses 2 Saatlik VİDEO su var bunların meme falan acıyorlar

  15. off umarım o gelir. çok iyidi o. admin pls onu da atıver ya

  16. suecuk onlyfans

  17. Türbanlı ifşası gelsin admin ısrarla istiyorum

  18. Öğretmen Zeynep milf

  19. izmirliesra ya ait xhamster’da geçtiğimiz haziran temmuz aylarında paylaşılan videolar 5 6 tane vardı. yüzü vs görülen kesintisiz bir şekilde olan onları eklerseniz sevinirim. Videolardan birinin adı “Izmirli Esra Finally Wants To Show Her face”

    • İki tane kız vardı. Arkadaşının evine gitmişti diğeri. Annem babam uyancak sessiz ol diyordu. Birbirlerinin ismini söylüyorlardı sonra takma ad uyduruyorlardı. Karanlık odada utanarak meme açıyorlardı. Onların önceden de 3-4 videosu varmış ama kimse paylaşmadı. Onu seri halinde paylaşsan efso olur admin

  20. dudak veya rujla alakalı post

  21. Türbanlı kuzen ayak
    İzmirli gülşah

  22. SARIŞIN EVRİMMM sanırım C2 içeriğiydi

  23. azgın ecem part 2 şu sakso çekip de çok tuzlu vs diyen onun sikiş videoları
    sarışın ve siyah saçlı iki kız vardı chaturbate’te yayın yapıyorlardı

  24. üniversiteli sibel ve aylin ifşası vardı adminn 1,5 saatlik

  25. Sıla kale tüm içerikler

  26. berivan kırkgözler lütfennnnnnn 2 senedır arıyorum bunuuu

  27. Takipçimizin Efsane Sevgilisi – Bol Konuşmalı ve Videolu içeriği lütfen

  28. *C2 Peannut Nickli Kız!!!!!!

    *Ayşegül Takipçimizin Sevgilisi (olmasa da olur ama Peannut çok önemli daşşanı yiyem bul getir be)

  29. Kırık içerikler lütfen yenileyin

    Üniversiteli Ferah

    Snapchat’dan Düşen 18’Lik Avusturalyalı

    Public Yapan Türbanlı ve Sevgilisi – Video

    Türbanlı Evli Elif – Sikiş Videolu (Efsane!)

  30. Tango Aleyna
    Tango Süt gibi hatun

    Olursa efsane olur beğenilir krallar

  31. Beste ve Berk tango yayınları vardı 2 part halinde vardı onları yüklermisin lütfen

  32. Turban İmalatçısı

    Türbanlı Evli Elif – Sikiş Videolu gelir mi be

  33. Sıla Kale’nin tüm içerikleri gelmeli kesinlikle

  34. Tango beril mast

    Admin tango beril mast videosu vardı, arşivde bir tek o eksik. Hiç bir yerde yok. Beril mast görmeden ölmeyeyim adminnnnn

  35. Kibrisli Tanem

  36. Merve Hatun Patreon Aralık içeriklerini bulabilirseniz tadundan yenmez.. Anal plug takılı ve dildo ile boşalırkenki içerikleri..

  37. wriynox yeni ifşaları eski değil ama

  38. Dilan dere yeni ifşalar

    türbanlı narin vardı lezbiyen videosu kaldırılınca foto ve videoları çıktı onlarda kaldırıldı o ikisi yenilenirse efsane olur adminim

  39. TUĞÇE BEKOĞLU BAYRAMPAŞA YILDIRIM İFŞASI GELİRSE EFSANE OLUR HARİKA BİŞEYDİ TEŞEKKÜRLER

  40. irem çopurun yenilerini eskilerini varsa hepsini paylaşsana . https://turkifsaalemi.com/2019/11/03/efsane-bir-icerik/ bunu istiyoruz hadi admin yaparsın sen . file paylaşımları da artsın artık

  41. irem çopurun yenilerini eskilerini varsa hepsini paylaşsana . https://turkifsaalemi.com/2019/11/03/efsane-bir-icerik/ bunu istiyoruz hadi admin yaparsın sen . file paylaşımları da artsın artık .ayak fetişi olan da var

  42. türbanlı merve yakın zamanda paylaşılan ama kısa sürede silinen bir hatun.Diğeri de yıllar önce paylaşılan sadece fotoğraflardan oluşan bir ifşa ismini hatırlamıyorum kadının götünde göt deliğine doğru ok işaretleri vardı banyo küvetinde falan pozlar vermişti mükemmel balık etli sarışın bir hatun yıllardır aramadığım yer kalmadı nolur paylaşın nolur

  43. Yılbaşı özel meltem

    Bu başlıkla Escobar’da yayınlanmıştı

  44. admin tango beril mast videosu yılın süprizi olur bize

  45. c2 zeynep kaldırılan ifşa reup please

  46. yeditepeli selen mi irem mi her neyse o kızı tekrar yükleyin

  47. Jimnastikçi Selen Alan ( Selen Demir olarak da geçiyor)

  48. Türbanlı Meryem vardı arabada videosunun devamı gelmedi. Resimlerinin olduğu ek bir paylaşımda olmuştu hatta.

  49. bütün türbanli ifsalarinin linklerini yeniler misin? böyle bir imkan var mi?

  50. Türbanlı Esila Yılmaz ın tüm içeriklerini yükle lütfen admin

  51. Gizem ve minanın periscope ve instagram yayınları bulunursa 10 numara olur çok iyilerdi

  52. suesalvia onlyfans içerikleri

  53. ezgi akbulut periscope videosu gerçek ismi sena orospunun lütfen bulun bunu yalvarırım

  54. tiktokcu ayşen çelik vardı onlyfans içeriklerini atarsan sevinirim admin sitedeki linkler kırık ayriyetten yeni paylaşımlarıda varmıiş güncelleyebilirsen sevinirim

  55. annesini ve kendini ifşa eden bahar vardı

  56. Onlyfans zeynepece

  57. admin Takipçimizin eski sevgilisi gülçin (Admin tavsiyeli) diye bi ifşa var ama site kapanmış bunu bulabilir misin

  58. otobüs şoförü

    iki tane kızın yayın açtığı bir ifşa vardı tango beril diye geçiyordu bazı sitelerde hiçbir yerde bulamadım rica etsem paylaşır mısınız

  59. özel vip içerikler gelsin yılbaşı sexleri vs

  60. aga lezbiyen gelsin biraz lezbiyen

  61. bakire gamze içeriği yenilensin!!!

  62. Million_ledy Instagram adresli ismi Ece olan bı kız vardı eski periscop yayıncıları dan onun tüm videoları olan bir link vardı bulabilirseniz

  63. TURK LEZ ADMİNNNNNNN

  64. İkra Aydın BHT

    Admin yıllar önce Bursa Hack Team facebook ifşa grubunda İkra Aydın diye ifşa paylaşılmıştı 3 part 20-30 dk falandı mastürbasyon yapıyordu beyzbol sopası gibi bişeyle linkler de openload ve dropboxtu ama openload kapandı dropbox videosu da silinmiş. Onun birini bile bulsan süper olur. Elinde olan varsa parayla bile alabilirim yani o derece önemli bulursan iyi olur admin

  65. takipçimizin türbanlı kuzeni diye bi ayak içeriği vardı onun part 2 si paylaşılalı çok olmadı ama link kırık ve yenilenmedi onu yeniler misin canım admincim

  66. Admin bir sarisin ve bir esmer videosu vardı bir de türk eleman. Sarisin kadin yapabncı, esmer türktü ama hem turkce hem ingilizce kobusuyordu. Sarisinin ustunde kirmizi elbise, esmerde siyah elbise vardı.

  67. Türbanlı Çiğdem – Videolu

  68. Üniversiteli İrem lütfen

  69. Takipçimizin Eski Manitası Büşra (Bol Videolu Beyler) – https://turkifsaalemi.com/2019/12/28/takipcimizin-eski-manitasi-busra-bol-videolu-beyler/ – Bunu bulabilir misin Admin?

  70. kaya serez tüm videoları

  71. şu kıvırcık türbanlı part 2 linkini günceller misin artık..

  72. Kadriye kırmaç /avatar_sari006 yenilensin

  73. gülşah sadak

  74. Merhaba, Dılek kaya adında onlyfans hesabı da olan türk sahıbenın paylaşımlarını bulup paylaşırsanız efsane olur. Teşekkürler şımdıden.

  75. Ankaralı yağmur için ölürüm

    Ankaralı yağmur gelsin admin bı de şu çocuğunun yanında soyunan türbanlı vardı o da gelsin

  76. dilan dere yeni ifşa

    instagram adı _hiraay

  77. https://turkifsaalemi.com/2021/10/24/unili-mevce/ bu link açılmıyor hocam
    bir de lütfen miray ipek onlyfans
    yeni yılınız kutlu olsun teşekkürler….

  78. / şunu birsürü video fotoğraf vardı tam içerik var beklenir…

  79. Almanci Ebru lutfen

  80. ankaralı rüveyda elli defa farklı isimlerle paylaşıldı ama videolu hali hiç gelmedi bir de “aşiret kızı” vardı bir tane o

  81. ( cafe sahibi üniversiteli kızı ayarlamış )diye bir video vardı, ama normalde evli çiftlerdi yayın açmışlar adam karısını yayında gösteriyordu. Siyah deri elbise filan giyiyordu kadın. Uzun bir video 17 18 dk lık. Heryerden kaldırılmiş embedy de iki dakikalık versiyonu var sadece.

  82. https://turkifsaalemi.com/2020/01/20/turbanli-zeynep/ bu ifyası yani : Türbanlı Zeynep ifşasını yeniler misin

  83. Üniversiteli melisa lütfen

  84. usta Türbanlı Serap Turan var mı çok eski bir ifşa

  85. Bahar ve annesi

  86. ya bir hatun vardı türbanlı plastik ördekle sevişiyordu kocasını veriyordu falan onu bulabilir misiniz ne zamandır bulamıyorum

  87. admin bigo ve tangoda ünlenmiş kişilerin ifşaları

  88. Selam admin isteyeceğim ifşayı sitende bu şekilde aratarak bulabilirsin

    1- Türk İfşa Aybüke
    2- Üniversiteli İfşa Aybüke (yenilendi)

    Çok aradım bu ifşayı ama bulamadım eğer yenileyebilirsin çok teşekkür ederim ya gerçekten yılbaşına mutlu girerim yani

  89. Reis avukat Sinem içeriğini yenileyebilirsen iyi olur.

  90. Dilan Dere, Serpil Cansız, Naz Mila çıkmış olan tüm ifşalar toplu arşiv

  91. Bursalı milf Özlem

  92. Tuğba ve Takipçimizin Eski Manitası böyle bir içerik vardı

  93. admin senden tek istediğim şey son 20 25 sayfadaki tüm linkleri yenilemen. isteklerin yarısından çoğu da o sayfalardaki içerik zaten. hani 2 3 sene önceki içerikler olsa bulman zor dicem de son 15 20 sayfadakiler arşivinde hala vardır bi güzellik yap pls

  94. tango berilin mast videosu ve bigo ve tangoda ünlenmiş kişilerin daha önce paylaşılmamış ifşalarını paylaşırmısın admin

  95. Kardelen Çevik / Şule Şenses / BU İKİSİ COK YAKIN ARKADAŞ ADMİN BUNLARIN 2 SAATLİK VİDEO SU VAR AMA BULAMADIM ( Melodi Azra Yalçın ) BİRDE BU KAŞAR VAR 🙂

  96. Amasyalı neslihan

  97. Avukat Sinem
    Amasyalı Neslihan
    C2 Merve
    Antalyada yaşayan Rus hatun

    Bunlardan bulabildiklerini patlat be admin

  98. bitane milf canan vardı karpuzun üstüne oturmuştu ping pussy

  99. Fenomen Dakirmak
    Bazı sitelerde ücretli paylaşılıyor ama sizin herkesi düşünüp yılbaşına özel bu içeriği bulup bizimle paylaşacağınızı umuyorum

  100. Karamanlı Hayrunisa fışkırtan kız

  101. Admin TELEGRAM İREM lütfen yükle
    https://turkifsaalemi.com/2021/07/02/telegram-irem-yenilendi-efsane-bol-videolu/
    elinde olanların alayı ile <3

  102. Admin şişe çevirmeceli bir ifşa vardı onu bulup salabilirsen efsane olur

  103. Aysen Çelik 20 Aralık link kırık o gelse efsane olur 🙂

  104. Knk Sibel dinç ve arkadaşı ifşası gelsin bir buçuk saatlik filan periscope yayını.

  105. edanuruarıyorum

    root kankam senden 2 isteğim var yeni yılda bu kardeşini mutlu et. ikisi de büyük ihtimal tanıdığım insanlar aklımda kaldı lütfen ya özelden ya normalden bana atarmısın 20’lik üniversiteli eda ve 20’lik üniversiteli gizem.
    gerçekten önemli

  106. sibel dinç ve kankası

  107. Motorcu Ecem, kesin olsun lütfen

  108. MUTLI YILLAR ADMİN :)

    Yorumlarda 2 kişi daha istemiş 🙂 Kardelen Çevik – ( Şule Şenses – lakabı Kedi ) Bunların meme açma videoları var
    ( Elif Taş ) Bununda ifşası varsa onuda bulursan sevinirim

  109. üniverteli imran’ı istiyoruzz. mastürbasyon videosu vardı

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ataşehir escort istanbul escort ataköy escort