İletişim ve Hukuki Süreçler

turkifsaalemi.com 5651 sayılı yasanın 5. maddesinde tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, web site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz uyar ve kaldır prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, bu konunun altına yorum atarak bize ulaşabilirler. Yorum atılan talep ve şikayetler hukuksal olarak incelenecek, şikayet yerinde görüldüğü takdirde, ihlal olduğu düşünülen içerikler sitemizden kaldırılacaktır.

İlgili Yasa;

MAD­DE 5- (1) Yer sağ­la­yı­cı, yer sağ­la­dı­ğı içe­ri­ği kon­trol et­mek ve­ya hu­ku­ka ay­kı­rı bir fa­ali­ye­tin söz ko­nu­su olup ol­ma­dı­ğı­nı araş­tır­mak­la yü­küm­lü değil­dir.

(2) Yer sağ­la­yı­cı, yer sağ­la­dı­ğı hu­ku­ka ay­kı­rı içe­rik­ten, ce­za so­rum­lu­lu­ğu ile il­gi­li hü­küm­ler sak­lı kal­mak kay­dıy­la, bu Ka­nu­nun 8 in­ci ve 9 un­cu mad­de­le­ri­ne gö­re ha­ber­dar edil­me­si ha­lin­de ve tek­nik ola­rak im­kân bu­lun­du­ğu öl­çü­de hu­ku­ka ay­kı­rı içe­ri­ği ya­yın­dan kal­dır­mak­la yü­küm­lü­dür.

İfşa Kaldırmak İsteyenler İçin Kısa Bir Açıklama Daha

Bize ulaşıpda bu ifşayı kim gönderdi kaldırın filan diye yorum atmayın, ifşa olan şahıs kime gönderdiyse bize de o göndermiştir. Ayrıca içeriklerimizin hepsi başka site(ler)’den alınmadır. Bizim bir alakamız yoktur, biz sadece aracıyız.

 

Dikkat!

Sitemizde telif haklarının size ait olduğu ve yayınlanmasından rahatsız olduğunuz bir içerik var ise yapmanız gereken tek şey, bu konunun altına yorum olarak yazmak, yorumunuzu bizden (adminden) başka kimse görmez ve içerikler siteden tamamen silinir. 

Kaldırılmasını istediğin içeriği bu yorumun altına link olarak yollayın ve kaldırılmasını istediğinizi vs. yazın. Maximum 5 saat içerisinde içerik kaldırılacaktır.

İfşa Göndermek

İfşa göndermek isteyen arkadaşlar, kısmına ifşaları mail.ru olarak yükleyip yoruma linki ve açıklamanızı yazıp gönderiniz. Yorumunuzu bizden başka kimse görmez..

52 yorumlar

  1. sibel ve aylin in videosunu özel olarak yollama imkanınız var mı? çok etkileyiciydi, son kısmında gerçekten çok etkilendim ve tekrar izlemek istedim fakat kaldırılmış olduğunu gördüm, videoyu son 1 kez daha izlemek istiyorum.

  2. üniversiteli bengü ifşasını yollama imkananınız var mı peki?

  3. Admin rica ediyorum lütfen şu tugbanin ifşasini paylaş tekrar bol vidolu yazmişsin o siyah kotpantolonlu 10 üzerinden 10 demissin nolur tekrar paylaş..

  4. çok kalitelisin kardeşim bu şekilde devam yanlız içerikleri biraz daha zengin tutabilirsen efsane olur kolay gelsin :))

  5. merhaba şeyda ve Sude videosu kaldırılmış . Özelden atma gibi bir imkanınız varmıydı acaba ?

  6. Başkan linkleri yeniledik demişsin de şu şu lezbiyen ifşası vardı hala farklı içerik çıkıyor ona bi bakar mısın?
    Şeyda ve Sude – Lezbiyen İfşa (videolu)

  7. İfşa fotoğrafları var elimde nasıl gonderebilirim size peki

  8. Admin megadan size ifşa fotoğrafları göndercem e posta adresinizi soyler misiniz

  9. Admin postu siler misin

  10. kendinekindred.

    admin attığım ifşayı hayla paylaşmamışsınız

  11. kendinekindred.

    size link olarak gönderdim mail.ru olarak gönderdim bu sayfaya yorum olarak ama atılmamış ?

  12. Reis bana mailden asli bekiroglunun resimlerini atar misin link patlamış yine

  13. dilan dere ifşaları hep patlak ne kadar aradıysam bulamadım sende bir tanesi düzgün çalışıyor onda da 4 tane foto var
    yeniler misin

  14. Elimde efsane ifşa var nasıl gönderecem admincim

  15. sitenizde reklam vermek istiyorum iletişime geçermisiniz benimle

  16. Merhabalar. Üniversiteli Ayşe (Bol Videolu!) içeriklerini özelden yollama imkanınız var mı ? Kaldırılacağını bilemedim. İndirmedim diye de çok üzüldüm. En sevdiğim içeriklerdendi. Yapabilirseniz çok sevinirim.

  17. Reyiz kızıl eda ifşasını ben gönderdim ama kaldırılmasını ben istemedim. Ne oldu

  18. bizim bi ifşa vardı piyasada yok Sıla Boztepe adına

  19. Merhabalar Şu Üniversiteli Ecem İfşası Silinmiş Ona Ulaşmam Gerekli Geri Dönüşünüzü Bekliyorum Mutlaka İyi Günler

  20. Admin Yanlış Yazmışım Ya Yorumu Üniversiteli Ece idi Ecem Değil Ona Muhakkak Ulaşmam Gerekli Silinmiş Clodud Mailden İlgilenirseniz Sevinirim İyi Günler

  21. Telegram hesabınıza nasıl ulaşabiliriz

  22. Neşe mert yükler misiniz, araba’da bir video vardı 2 tane.

  23. Admin bi ara baktım chaturbate’de türk kız diye bir paylasım yapmıssın türk olmadığı falan söylenmiş yorumlarda bende birini buldum nerelisin diye sordum türkiyeliyim londra’da yaşıyorum falan demisti türkçe biliyor ama sohbetlerini ingilizce yapıyor kanıtlar falanda ekledim yoruma mail ru linkini atsam size gider dimi sadece? Öyleyse paylasıcam açıklamasını siz ekliyosunuz bide dimi?

  24. Dostum elimde sevgilimin baya videosu var nerden atcaz

  25. Size ifşa göndermek istyiorum mail adresiniz ne acaba nereye göndereyim ya da site üzerinden gönderebiliyorsam daha iyi

  26. üniversiteli ela’nin linkini yeniler misin admin yada özelden yolla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir